srijeda, 23. studenoga 2011.

Voljena moja sestrice.... Kad posrnem i pružim ruku prema nečemu čime moj Gospodar nije zadovoljan... Budi mi prijetelj, odvrati me od srdžbe Onoga Koga srce neizmjerno voli. Ako mi duša zaželi Dunjaluk, ne dozvoli joj da je upropasti ova Djunjalučka magla. Budi mi prijatelj, govorom svog srca dušu ispuni mi neizmjernom željom za susret sa Njim.... A, ako tog Dana tvoja duša srećna susretne Gospodara, a ja ne budem u hladu sretnih... Zauzmi se za mene i reci: "Gospodaru, naša srca su na Dunjaluku bila povezana nitima ljubavi u Tvoje ime, maštale smo o danu kada ćemo zajedno gledati Tvoje Plemenito lice, nemoj nam, o Milostivi, uskratiti tu blagodat, ne rastavljaj nam srca, jer ti si nam svjedok da smo se radi Tebe voljele na Dunjaluku, pa dopusti nam da Te naša srca veličaju u Džennetu. "

Nema komentara:

Objavi komentar