srijeda, 23. studenoga 2011.

“Poslanik bi često dovio, Dovom koja glasi:


Imam Ahmed, Tirmizi i Hakim također bilježe spomenuti hadis, ali od majke pravovjernih Ummu Seleme, radijAllahu anha, koja kaže: “Poslanik bi često dovio:

يا مقلب القلوب ثبت قلبي على دينك

O Ti koji okrećeš srca, učvrsti moje srce u Tvojoj vjeri.” Kaže Ummu Seleme, radijAllahu anha: Pa sam ga upitala: O Allahov Poslaniče, ti vrlo često učiš: Allahu moj, Ti koji okrećeš srca, učvrsti moje srce u tvojoj vjeri. A on mi odgovori:

يا أم سلمة، إنه ليس آدمي إلا وقلبه بين إصبعين من أصابع الله فمن شاء أقام، ومن شاء أزاغ

„O Ummu Seleme, nema nijednog sina Ademovog a da njegovo srce nije između dva Allahova prsta, ako hoće učini da bude na pravom putu, a ako hoće učini da skrene.“ (Hakim spomenutu predaju ocjenjuje vjerodostojnom a sa njim se slažu imam Zehebi i Albani, rahimehumullahu te'ala).

Napomena: Pohvalno je uciti Dovu/Dove u zadnjoj trecini noci, izmedzu Ezana i Ikameta (ako se ima vremena), Osoba kad je na putovanju (Musafir), Petkom - Ovo su od nekih odabraniih trenutaka kad se Dova prima, medzutim dozvoljeno je u svakome vremenu Dovu upucivati.

Nema komentara:

Objavi komentar