ponedjeljak, 28. studenoga 2011.

 .. sve mislim doći ćeš .. i valjda od ove slabosti, poželih nešto da ti kažem, al' ne da mi se da govorim, samo bih da te zagrlim ..
                      Šehidu,babo moj,zna dragi Bog,
                       ponosna je kćerka na oca svog .. 
Neka je rahmet duši svim poginulim na Allahovom putu, da im Allah s.w.t podari iijepi Džennet.  Amin! 

.. Dermanu moj

Kad god popih gorku čašu,imala je na dnu talog meda ..
Kad god,popriječeno trnje savladala,dospjela na ravnicu zelenu ..
Kad god žaleći, izgubih ono što pomislih da je dobro za mene, vidjeh da se bol u radost preobrazila ..
Koliko puta,ako neko posrne kažemo da pada,zamuca li kažemo da je nijem .. Zašto da se opteretimo mogućim kajanjem ?
Jesmo li očarani,onime što se iz nas javno ispoljava,a zenemarujemo nutrinu Smisla u nama skrivenu ?
"Oslobodimo se ljuštura koje zovemo »ja« i površnosti zvanih »vi«
- zato ne vidimo tajne duha u svome »ja«, niti tajne duha u »vi«."

Onda, kad mirni tokovi se slože u njedrima
Kad nježnost i osmijeh obaviju grubost
Kad male stvari postanu velike
Kad šćućurena Ljubav diše u nama i izvan nas
Tad znam da volim bezuvjetno  :)

Nema komentara:

Objavi komentar