utorak, 22. studenoga 2011.

Poučna priča: Vrijednost džuma namaza


na dzumiPriča se da je Hamid El-lefaf jednog petka htio da ide na džumu namaz, ali se našao u dilemi kako da postupi; magarac mu se izgubio, brašno mu ostalo u mlinu, a bio je njegov red da napaja zemlju vodom iz potoka. Razmišljao je: “Ako odem u džamiju propustiću sve ove poslove.” A onda reče sam sebi: “Ahiretski polsovi su bolji i vječniji.”
Pa ode u džamiju na džumu namaz zanemarijući svoje dunaljučke obaveze. Kada je klanjao i vratio se kući, opazi da je njegova zemlja dobro natopljena vodom!? U štali primijeti privezanog magarca, a kad uđe u kuću vidje da njegova žena pravi hljeb od tek samljevenog brašna!? On začuđeno upita ženu o tome,a ona mu reče: “Čula sam neku trku van kuće,a kad sam izašla ugledala sam hijenu kako goni našeg magarca, sve dok joj on ne uteče u štalu. Naš komšija, koji je napajao svoju zemlju zaspao je, pa je voda natopila i našu zemlju. Isto tako naš komšija je imao brašno u mlinu, pa kad je otišao da ga donese, zamijenio je vreću i donio onu našu. Kad je primjetio da je zamijenio veće, donio je našu vreću i ostavio pred vrata.” Hamid sa zahvalnošću baci pogled prema nebesima pa reče: “O Gospodaru! Ja sam prema tebi izvršio samo jednu obavezu,a Ti si mi zauzvrat tri moje obaveze nadoknadio!”
Poslanik, a.s., nas je podučio ko tri džume namjerno izostavi Allah mu srce zapečati. Džuma je sedmično postrojavanje muslimana, a dnevni namazi su svakodnevno postrojavanje.
Jedan jevrejski rabin je rekao: “Kad muslimana bude na sabahu koliko sada na džumi nama nema mjesta na ovoj planeti.”

Nema komentara:

Objavi komentar